x x x x x
magyar boszorkányszövetség
 .: A Szövetségről :.   .: Hírek :.   .: Tárgyak :.   .: Kapcsolat :. 
Újságcikkek | Tudósítások | Profi Boszorkányok | BoszorkányBár | Történetek

 12. A matv sztori 2. rsz

 11. A matv sztori 1. rsz

 10. Oda-vissza, adok-kapok

 9. Egy komoly hivatalos panasz

 8. Egy komoly gy

 7. Palizsi prblkozs 2.

 6. Bolond de nem hlye
(Egy lett kvetse)

 5. Szerelmi ronts s kts

 4. Balsiker prblkozs

 3. Egy tnkre ment let

 2. Palizsi prblkozs

 1. A bolond ra

 

Cikkek

A MATÁV SZTORI

Ez a történet egy materialista történet, nincs köze csak a Boszorkányszövetséghez és néhány Állami szervhez.

Időszámításunk után 2000-ben a Boszorkányszövetség vezetősége úgy döntött, hogy kibővíti az egyházi szolgáltatásait és az oktatási programját. Ehhez új helyet kellett keresni. A választás Budapest VI. kerületében A Teréz krt.54. sz alatti HUNGARO MÉH KFT irodájára esett, amely hat telefonvonallal rendelkezett. Sok szoba, tiszta úriház, így minden adott volt a berendezkedéshez és a bővített program megvalósításához.

A Boszorkányszövetség szépen berendezkedett, felrakta a szakrális díszleteket, berendezte a hívek fogadására szolgáló helyiségeket és a hat telefonvonalból megtartott kettőt. Az egyiket a titkárnő számára, aki az érdeklődőket és a bejelentkezőket irányította. A másikat szigorúan belső használatra, amit csak bennfentesek ismerhettek. Megterveztük a hirdetéseket, hogy melyik újságban jelenjenek meg és milyen formátumban, hogy az érdeklődők, akiket nem tudtunk értesíteni, azok is hamar megtaláljanak minket. Így szépen fejlődhetett a szövetség asztrális, szakrális és polgári élete. De nem sokáig.

2000.05.02. Egyirányúsítják (csak bejövő hívások vannak) a telefonvonalat, amely az ügyfélszolgálat rendelkezésére állt. A titkárnő nem vette észre, mert szóltak neki, hogy ne nagyon telefonáljon, amíg az átállás miatti pénzszűke nem oldódik fel, így nem használta a vonalas telefont.

2000.05.05. A bejárónő jelzi, hogy nem tudott hazatelefonálni a titkárnői vonalon. A nap különböző szakaiban ellenőriztük, tényleg nem lehet telefonálni. Mondtuk, hogy telefonáljon a másik vonalon. Az működik rendesen, nincs semmi probléma vele.

2000.05.09. Jelezzük a bérbeadónak, hogy valami bibi van a telefonvonallal, nézzen már utána. ( később kiderült, hogy elfelejtettek befizetni egy 2038-ft-os számlát /ami a készenléti díj összege lehetett/ amit a Matáv elfelejtett kiküldeni. Telefonos érdeklődésre a Matáv azonnal megígérte, hogy kiküldik a számlát (ami 2000.05.15.-re meg is érkezett), amit a bérbeadó azonnal feladott és elfaxolt a Matávhoz, hogy rendezték az elmaradást és kérte az eredeti állapot visszaállítását.

2000.05.18. A telefon teljesen süket. A felháborodott hívek a Matáv 12-12-s hívószámán reklamálnak, hogy miért nem érhető el a Boszorkányszövetség. Jóindulatilag mindenkinek azt mondják: nem fizették ki a telefonszámlát. Néhány hívő felajánlja, hogy kifizetik a számlát, csak kapcsolják vissza. Mivel már azonban ki van fizetve a számla, inkább mellébeszélnek.

A sok reklamációra tekintettel kiküldenek egy telefonszerelőt, aki megállapítja, hogy bizony ez a telefon ki van kapcsolva ( a másik működik). Mivel a boszorkányok is a földön élnek, megmutatjuk a befizetet csekket és az elküldött faxot is és megkenjük a telefonszerelőt, hogy sürgesse meg az ügyet a visszakötéssel kapcsolatban. Már jobb kedvel, a szerelő azt mondja, hogy szerinte azért nem kötötték vissza, mert művezetői elbírálás alatt van (hogy ez mit jelent, nem árulta el). Megkértük a szerelőt, hogy ígérjen egy kis lóvét a művezetőnek is, hogy döntsön okosan.

Érthető, hogy miért bánunk a szövetség pénzével ilyen könnyelműen. Túl nagy a tét. Minden hirdetés ezen a telefonszámon megy, és aki be akar jelentkezni, nem tud elérni minket. Ha felhívják a tudakozót, azt mondják, ki van kapcsolva a telefon, mert nem fizettünk. Így senki nem tud elérni minket.

A szerelő elbocsátása után, újra elküldjük faxon a kérvényt és a befizetett csekket a Matávnak

2000.05.19. A Hungaro Méhtől megkapjuk a felhatalmazást és a telefonvonallal kapcsolatos összes iratot, hogy tudjunk intézkedni. A Matávnál azt ígérik, 24 órán belül visszakapcsolják a vonalat.

2000.05.20. A Matávnál még egy ígéret: 24 órán belül visszakapcsolják a telefont.

2000.05.21. Szintén ugyan azt ígérik.

2000.05.24. Szintén ugyan azt ígérik.

2000.05.26. Felhívjuk a megkent szerelőt (mobilon), aki azt mondja, azért van a balhé, mert nem vagyunk jogosultak a vonalra. Ebben nem tud segíteni (illegális bekötésre gondoltunk, néhány nap alatt a másik számra áttereltük volna a forgalom javát) nagy a balhé az ügy miatt.

A Matávnál azt mondják, hogy a telefonvonal problémás: azért nem kötik vissza, mert a cím nem megfelelő. Ellenőriztük a régi számlákat és tényleg a Teréz krt. 47. szám van a számlán (a számla postafiókra jött).

Rohanunk a Hungaro Méhez. Azt mondják valóban a Teréz krt. 47-ből (ez a Teréz krt. másik oldala) költöztek át a Teréz krt. 54-be, de a telefonszám jó. Adtak egy hivatalos pecséttel ellátott Matáv-nyomtatványt, ami igazolja, hogy 1996-os átköltözés óta ez a telefon szám a Teréz krt.54-ben hivatalos (persze,azt is mondták, hogy két évvel ez előtt, már ugyan ezt eljátszották velük is). Ezzel a papírral próbáljunk meg hadakozni a Matávval.

2000.05.27. A hivatalos papírral, ami bizonyítja, hogy 1996. április 10.-e óta a telefon a Teréz krt. 54. szám alá van bekötve, felkerestük a Teréz krt.-i Matáv Pontot és reklamáltunk. Azt mondták nem tudnak vele foglalkozni, mert szombat lévén nincsenek benne a computerben, menjünk át West-endbe. Átmentünk, itt csak a computert nézték, az irat nem érdekelte őket. Az adatokra hivatkozva azt mondták, nagy baj van, nem tudnak segíteni, próbáljuk meg hétfőn.

2000.05.29. A Matáv ügyfélszolgálati telefonszámán, az átlagosnál keményebb hangnemben érdeklődtünk, hogy mi a fene van. Adtak egy telefonszámot, ahol felvilágosítottak minket, hogy nagyon sok probléma van a Hungaro Méhvel és bekötik az ominózus vonalat, de oda ahova a Matáv jogosnak véli (Teréz krt.47.I.em. 8.). A reklamációnkra azt mondták, nem tudnak segíteni (hiába van hivatalos papír), ez az ügy elhúzódhat, még egy-két hónapig is.

Még aznap az ügyvédünkkel megírattunk egy felszólító levelet a Matáv Terézvárosi Távbeszélő Üzem vezetőjéhez, hogy sürgősen rendezzék az ügyet. Természetesen válaszra se méltattak minket.

2000.05.30. Telefonos érdeklődésünkre, senki nem tud mondani semmi érdemlegeset.

Cézár felugrik a plafonra, elszidja az összes szenteket és megidézi Belzebubot és az összes valamire való démont. Mikor megnyugodott nekiálltunk kidolgozni a másik telefonvonalra egy hirdetési tervet. A meglévő hirdetések zöme ezoterikus havilapokban volt. Megváltoztatni a telefonszámot, már júniusra nem lehetett. Vettünk egy mobiltelefont, külön erre a célra (ha a Matávnak hasfájása támadna ezzel a számmal is) és megváltoztattuk a havilapokban a telefonszámot és megadtuk a mobilszámot is. De ez csak legkorábban, júliusban jelenhetett meg, így már is két hónap veszteségünk volt és a híveink zöme nem ért el minket. A havilapoknál, mikor telefonáltunk, hogy írják át a telefonszámot, mondták, hogy sokan őket hívták, mert minket nem tudtak elérni, egy sportbolt jelentkezik a Boszorkányszövetség helyett.

Hogy gyorsítsuk a folyamatot hirdetni kellett kis másodosztályú ezoterikus lapokban is. De ez sem nagyon gyorsította az elérhetőségünket. Hirdetnünk kellet tehát, naponta megjelenő hirdetési újságokban és az ingyenes Metró-ban (persze csak a megjelenés volt ingyenes, a hirdetés egy vagyonka) és néhány napilapban. A hirdetések elindításához 300.000,-Ft kölcsönt kellet felvenni (ugyan is mi márciusban költöztünk oda és mire beindult volna kikapcsolták a telefont, amin a hirdetések mentek).

2000.05.31. Névjegyeket, szórólapokat, új bélyegzőt csináltattunk a másik telefonszámra és a mobilra és nekivágtunk a hirdetéseket feladnia napilapokban. Hamar elfogyott a pénz és csak a hirdetések fele volt feladva.

2000.06.03. Fel kellett még venni 400.000,-Ft-ot. Ennyiből viszont mindent meg tudtunk oldani.

2000.06.05. A Teréz krt. 47.-ben meglátogattuk az ominózus sportboltot, ahol elmondják, régebben sok vitájuk volt a Matávval túlszámlázás miatt és ezért lemondtak a telefonról. Azóta mobilon tarják az ügyfelekkel a kapcsolatot és semmi probléma nincs.

Május 29-étől folyamatosan cseng a vonalas telefonjuk és mindenki a Magyar Boszorkányszövetséget keresi. Megőrülnek, mert nem tudnak dolgozni tőle. Megegyezünk, megadják az új elérhetőségeket (hamarabb szabadulnak, ha többen tudják az új számot, kevesebben fogják őket zaklatni)

2000.06.06. A sorozatos reklamációkra (a hívek,akik nem tudnak elérni), a Matáv kikapcsolja a tévesen bekapcsolt vonalat a sportboltból is. Az is kútba esett, hogy a boltosok átirányítsák a jelentkezőket. Érdeklődésünkre a Matáv azt válaszolja, hogy nem rég kapcsolták ki és a visszakötés még nem történt meg.

2000.06.16. A Matáv által postán kiküldött, előfizetési szerződésmódosítást a Matávpontnál beadjuk, de a régi nyomtatványt (ami igazolja, hogy 1996 óta jogos a telefonvonal) nem veszik be. Érdekesek ezek a Matávpontok. Ha valami nem stimmel, hamar leépítik az embert, és ha nagyon reklamál, kap egy telefonszámot (ahol kényelmesen le lehet rázni az ügyfelet) ahol esetleg adnak egy másik számot (természetesen nem ingyenest) ahol szintén leépítik.

2000.07.13. Már hónap elsejétől az új telefonszámunk és mobilszámunk megy a hirdetésekben. Nem hiányzik a kikapcsolt szám, de érdeklődve felhívjuk a Matávot. Csak annyit mondanak nemfizetés miatt kikapcsolva. Nem elég, hogy simlisek még be is saraznak minket.

2000.07.24. Semmi nincs a kikapcsolt vonallal. Elkezdjük a dokumentumokat és a számlákat összerakni, készülünk a perre. Követelésünk 786.855,-Ft, készpénz és bevétel kiesési veszteség, plusz perköltség, ügyvédi költség és kamat.

És hallj csodát, augusztusban megjelenik egy ismeretlen telefonszerelő, hogy szeretné megnézni a telefonvonalakat (semmi konkrét, hogy melyiket). Bevezetjük a kézi raktárba, ahol mind a hat vonal elosztója lapul. Kicsit műszerezik, csavar egy-két csavart és köszön és sietve eltávozik.

Nem telik bele egy fél óra és csörög a rég kikapcsolt, halott telefon. Egy régi hívünk, aki először hálálkodik örömében, később panaszkodik, hogy több mint három hónapja nem tud elérni minket.

Szóval szép sunyin visszakapcsolták a telefonvonalat, se bocsika se semmi.

Folytatása következik!



Szövetség |  Hírek |  Szolgáltatások |  Tárgyak |  Boszorkányellátó |  Kapcsolat